Wujud Cinta (part 1)

Jika cinta turun dalam wujud kecantikan,
mungkin aku akan mencintai Agnes Monica

Jika cinta turun dalam wujud suara yang merdu,
mungkin aku akan mencintai Siti Nurhaliza

Jika cinta turun dalam wujud kebaikan,
mungkin aku akan mencintai Bunda Teresa

Jika cinta turun dalam wujud kekayaan,
mungkin aku akan mencintai Paris Hilton

Jika cinta turun dalam wujud bibir seksi,
mungkin aku akan mencintai Angelina Jolie

Jika cinta turun dalam wujud sepasang kaki yang indah,
mungkin aku akan mencintai Cameron Diaz

Tapi, karena cinta turun dalam wujud anugerah,
maka aku mencintaimu.

2 pemikiran pada “Wujud Cinta (part 1)

Tinggalkan Balasan

